Helgen

Fredag: Då var jag då hos Wicki, det var sjuk skoj, vi kollade på I Know Who Killed Me som inte är läskig alls, sen kollade vi oxå på Rosa: The Movie som är grymt bra, vi gjorde anden i glaset fast jag och Emmy var för oseriösa så Gabbi och Wicki gjorde det själva så jag och Emmy gick därifrån och sen skärmmde i dom :) Vi åt pizza och en massa gooodis:) Men det var iaf jätteroligt (Bilder kommer)

 

Lördag: Gick upp kl.6.00, åkte hemifrån kl.7.50 lr nått, sen åkte vi till Boårs och tränade, det var roligt, vi tränade först två timmar på förmiddagen sen åt vi lunch och sen två timmar till, efter det åkte vi till Scandic Plaza det var jättefint det fanns ismaskin, vi lekt lite kurragömma på hotelet och badade bubelpool,somnade vid 23.30 lr nått.

 

Söndag: Vaknade med träningsvärk, sen var det bara till att packa ihop äta frukost sätta sig i minibussen och åka och träna igen det var jobbigt men ändå jätteroligt. Nu är man hemma igen och har det skönt. (Bilder från lördagen och söndagen ifall jag tog några kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0