Dagen

Hejhej!

Har inte orkat blogga något idag, mamma väckte mig vid 9, gick då och duschade och fixade mig och så. Sen åkte vi - jag, Gabbi, Emelie och mamma, till stan för att köpa gympaskor till oss tre, hittade ett par som är bra om man har problem med benhinnorna som jag då har. Sen åkte vi vidare, mamma skulle till expert och jag gick och fixade mina glasögon som blev sena efter tältningen på Ljungsjön. Sen gick vi till bokhandlen och där köptes det lite böcker och Emelie och Gabbi köpte varsin almenacka. Vi kom hem vi 13 och sen dess har jag inte gjort så mkt kollar på två filmer och läst lite, men dock inte ur någon av de nya böckerna. Men nu ska jag inte tråka ut er mer.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0