Försvann igår

Hejhej!

Jag skojja bara jag försvann inte, men jag var heller inte hemma, var med Vicki på dagen. Tränade sen som vanligt och sedan hem för att äta, sen åkte jag, Vicki ocg Gabbi till Ljungsjön för at tälta där. Mysigt var det. Badade en gång på kvällen direkt efter att vi hade satt upp tältet, sen åt vi godis och spelade lite kort och smsa med en kompis till Vicki, roligt var det. Somnade vid 3.30 kanske, men är inte helt säker, det regnade typ hela natten. Sen på morronen vakande alla vid 9 lr innan 9. Åt frukost och sen badade vi, kallt var det, sen satt vi på bryggan ett tag. Sen åkte vi hem alla frös och så. Nu sitter jag hemma hos Vicki, hon äter just nu förtillfället. Men jag har inget mer att skriva ni får bilder senare. Men ni får ha tålamod.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0