Igår och idag

Chacha bloggen!

Igår var jag ju som sagt i stan. Köpte fem par öronhängen och inget mer tror jag jo en tidning och godis. Sen så var det träning, sista träningen innan jul, lr vi kör väl träning på torsdag ;) Nej, skämt åsido. Efter träningen så åkte jag hem och åt, kollade på någon minut på Annan Ankas jul, fy sjutton vad hon är dum i huvudet. Efter det så stack jag hem till Vicko och sov där, sjukt mysigt. Vi kollade lite på Sunes jul.
Idag så vaknade jag innan 10 hemma hos Vicko, läste då lite ur Cosmo, sen vaknade törnrosa. Vi åt frukost vid 12 sen så skulle jag hem, var så duktig så jag städade på mitt skrivbord man ser det nu och min hylla med öronhängen och andra smycken, smink och parfymer. När jag var klar med det så var klockan nästan 16 typ.
Imorron blir det kanske Gåkås med bästavän om det inte är för lång kö det vill säga!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0