My day in words

Hejsan bloggen!

Idag har vi fortsatt med dans/teater grejen, det gick myyyycket bättre idag än igåt, vet inte om jag skrev att vi fick göra våra egna gispmasker (Stavning), idag målade jag den, sprayade den med silver färg och målade sen svart, den blev randig. Masken är dock inte till Törnrosa utan till när jag ska dansa. Vi dans kommer bli bäst bara så alla vet så bli inte lessna ni som inte är med i den ;) Vi hade klädgenomgång idag, vet ej än vad jag ska ha, men min lärare hade typ en klänning som jag kanske ska ha. Sen till dansen ska vi typ ha mjukisbyxor (tror jag) hoodtröja och sen får vi se.
Idag blev ingen träning måste plugga och skriva på min bok recension.
Börjar 10 imorron men ska vara i skolan 8 ändå för att måla, måste måla med ännu mer gul för, för den täcker aldrig, måste ha en super tunn pensel så man kan måla svarta linjer, men en så tunn pensel kan jag inte få tag i för våran bild lärare är inte där, typ. Jaja detta blev ett långt onödigt inlägg, men skyll er själva om ni läste det!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0