Ojj

det har inte blivit någon bloggning idag mer än det korta inlägg innan. Men igår så sov jag ju med bästisen, vi gjorde ju en grej med nagellack det var roligt men det var lite krångligt. Det blev ändå rättså bra för att vara första gången, har inga bilder. Nej men vi hade det sjukt roligt och mysigt igår. Vaknade sen vid 10 bästis vaknade vid 11 och vi åt frukost vid 13. Sen vid 15.30 gick jag hem och åt lite. Vid 17 gick jag hem till bästisen igen. Vid 19.30 typ så gick jag hem igen. Imorron lr senare idag så ska jag och Gabbi och Vicko ha film maraton, vi ska kolla på en massa filmer, men jag vet inte när V kommer, men jag och G ska börja kolla på lite filmer ändå.

Ni får ingen dagens bild nu ni kan få det imorron.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0