090217

Hej jag har inte skrivit så mycket på senaste tiden, vet inte riktigt varför det har bara inte blivit av.
Men nu har jag lov och jag har inte gjort så mycket på det än jag har typ bara sovit över med Wicki och typ tränat, men förra veckan var dt skola men det var typ soft, måndagen var jag sjuk, tisdagen hade vi typ vanligt arbete men vi som var med i dans- och teaterföreställningen gick och tränade sista timmen, onsdagen-torsdagen så var jag på ledarskapsutbildning, jag gjorde även ett tyska prov på torsdagen och hade en föreställning och fredagen så var det sista dagen och den var typ inte ett dug jobbig vi hade två föreställningar och sen slutade vi klockan 13.00, efter det så var jag med Wicki vi sov över fredag - söndag det var roligt, vi skrattade stortsett hela tiden!
Men nu har jag inte sp mycket mer att skriva ska typ försöka sova lite och senare idag ska jag vara med Wicki :)
Godnatt puss! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0