090112

Hejhej!
Nu har ja kommit hem från skolan, för ett tagsen menmen!
Jag frågar er alla, tycker ni att det är rätt av en lärare att mobba eleverna för att dom inte går på den skolan men har sina lektioner där?
Det gör nämligen min tyskalärare, alla dom som går på min skola och har tyska (vi är fyra stycken kvar) och alla vi fyra vill sluta nu om hon inte slutar, för det ska ju vara roligt att gå i skolan inte tråkigt bara att tänka tanken på att gå till tyskalektionerna, får mig att typ bara vilja försvinna. Men vad tycker ni om det, rösta på: Hon är ju helt sjuk-i-huvudet, dåligt eller helt rätt av henne.
Men jag ska snart på friidrottsträning och det kommer att bli jätteroligt tror jag :D
Puuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: agnes

det är as dåligt av henne jag slutade typ för det seriöst-.- det kanske försämrar mina betyg? fan för henne

2009-01-12 @ 22:59:48
URL: http://agnessss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0