090113

Hej!
Idag har det vart typ en helt vanlig tråkig skoldag, vi hade valfritt arbete i två timmar så första timmen dansade jag till våran föreställning som vi ska ha i skolan och sen jobbade jag då med min teknikuppsats, efter det gjorde jag på uppsatsen igen, sen hade vi matte och då gick vi typ igenom sånt som vi redan har gått igenom två gånger eller något sånt sen hade vi typ lunch och efter det SO sen slutade vi och då åkte jag hem och typ inte gjorde något speciellt, vid sex tiden åkte jag till träningen som var rolig men jobbig kom hem halv nio tror jg eller kvart över åtta åt lite och kollade på TV och nu har jag läst på tyskan (usch) som vi har till typ torsdag!
Men imorron ska jag typ inte göra någonting speciellt.
Puuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahah :) Jag oxå :) Kram I like you blogg

2009-01-16 @ 17:18:13
URL: http:// tjaaaassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0