;)

Nu sittar jag med Wicki båda håller på och skriver på sina bloggar, men min blogg är ju då bäst XD
Nej men jag skojar bara.

Snart börjar skolan och det kommer bli tråkigt, en massa läxor igen och ingen tid för något annat, men har man tur så får vi inte så mkt mer läxor, men lärarna vill nog inte vara så snäll.

Nu längtar jag till sommaren men inte som den förra somaren var, bara en massa bråk och tråk hela tiden. :/
Denna sommaren så ska jag blir bruuuuun :) och få fint solblekt hår så att det blir ljuuust!

Men jag skriver mer senare
Puuuuuuuuuuuss<333

Kommentarer
Postat av: Wictoria

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS O KYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSS Y :* <33

2009-01-01 @ 20:21:07
URL: http://justlittlemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0