Orkade inte skriva igår

Hej jag orkade inte skriva igår, vet inte varför men det blev bara inte så.
Var som sagt med Vicki igår och vi cyklade till pettersbrygga och tillbaka.
Sen var det dax för träning och det gick bra det var roligt.
Hade stora problem med att sova igår, näsan rann somnade inte förens efter två.
Vaknade till att de som gör om vårt tak började banka klockan 7.30 på morronen. *suck*
Sov skit dåligt inatt alltså!

Idag mår jag dåligt, förkyld och har ont i magen så om det inte har gått över snart så är det synd om mig.
Ska kanske sätta mig ute lite och läsa eller något!
Vi får se hur det blir med det.
Menmen jag ska nog gå ut och sätta mig en stund iallafall!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.viraltrafik.se/?EmmiiehochAlexiieh

Klicka på länken om du lixx vill ha fler besökare sjuukt fort! Fett värt dåeh!

Kyss och Smek / emmiiehochalexiieh

2009-06-24 @ 15:53:17
URL: http://emmiiehochalexiieh.blogg.se/
Postat av: lvisaaa

krya på dejj <333

2009-06-24 @ 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0