Packar

Hej jag skrev inget igår. Förlåt
Men Vicki sov över här söndag till måndag, hon gick hem vid 12 tiden typ.
Sen så kollade jag min syn vid 16.30, men blev tyvärr inte av med mina glasögon :(
Träning kl.18 också roligt.
Sen gjorde jag inte så mkt mer läste Om jag kunde drömma och inget mer.

Just nu håller jag på och lägger in musik på min dator och ska sen ladda min Ipod med all ny musik, sen ska jag packa klart till Gotland och duscha och så får vi se om jag hinner med träningen idag lr inte annars ska jag hem till Vicki och sova där och imorron bitti där det av mot Gotland :D
Så ni kommer inte få någon uppdatering förens jag kommer hem 4 lr 5 så skriver jag om Gotland

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så roligt på gotland har vart där för något år sedan och det var väldigt fint där

2009-06-30 @ 12:28:59
Postat av: LENA

Fin blogg! Vad har du gjort idag då? :) Kram <3

2009-06-30 @ 17:37:30
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg faktistk:D

http://dollhouse.devote.se är min blogg ialf,vet inte om du gillar mode bloggar men..:)

2009-07-01 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0