Ursäkt dålig uppdatering

Hej, har inte bloggat på flera dagar nu, tyvärr.
Min midsommar var bra, men det var dåligt väder, det regnade och åskade kom tillochmed några blixtrar, men annars var det roligt.
Sen har jag såklart vart med Vicki.
Idag fyller hon år, var med och firade henne, roligt roligt. Vi lekt med hennes 2 åriga kusin som är sjukt söt. Åt god mat.
Men innan jag gick hem till Vicki så var jag och kollade på ismannen Ötzi, sjuuuukt tråkigt men var tvungen att följa med -.-'
Ska sova över med Vicki idag och det kommer bli sjukt roligt. Vi spelar The sims 3 just nu skojigt är det.
Jag tycker att ni kan ta och gratulera Vicki för hon fyller 14 år idag.
Skriver mer imorron!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: LS

Hejhej Lollo :d <3

FETT SKOJ VAR DET ...

Helt klart den bästa födelsedagen ngnsin ,

Vi hade jätte skojsigt ,

Och vettu jag gillar din bakgrundbild på bloggen :D

Älskar dig <33

2009-06-22 @ 17:29:35
URL: http://justmeeexd.blogg.se/
Postat av: Viktoria

det ska va från mig , men det krånglar typ xD

2009-06-22 @ 17:30:27
URL: http://viktoriiiaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0