090501

Hejsan gott folk!

Jag kunde inte skriva igår för att jag för det första inte hade tillgång till min dator på kvällen - den var hemma hos min mormor, för det andra så orkade jag inte sitta vid den andra datorn.
Men igår var det skola, kommer inte ihåg vad vi gjorde mer än att vi sprang slingan.
Men efter skolan så åkte jag hem till mormor och morfar och åt lunch där.
Efter det var det träning i en timme och sen hem.
Hemma så typ gjorde jag inte så mycket.

Idag vaknade jag klockan 7.30 och gick in i duschen.
Sen någon gång innan 10 så åkte jag till tränings"lägret" (inget riktigt läger eftersom vi inte sov över)
Tränade från 10-12 först och åt sen, solade lite och spelade lite kubb.
Klockan 16-18 tränade vi lite till men alla var typ trötta och orkade inte göra så mycket då.
Åkte sedan hem och var trött, så jag kollade lite på tv.
Sen har jag suttit vid datorn och inte så mycket mer.

Imorron så blir det träning igen, det blir kul men säkert väldigt jobbigt.
Vi får se.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0