090506

Hej gott folk!

Idag var det Operation Dagsverke det var väldigt soft, jag och Klara typ rensade lite ogräs mellan plattor och tog bort maskrosor, sedan kollade vi på film och fikade.
Åkte hem med 12 bussen.
Läste lite ur det nya nummret av OKEJ.
Sen satte jag mig vid datorn och chattade lite.
Vid typ 15 gick jag till Vicki och det var jätteroligt vi hade inte träffats på typ nästan en vecka tror jag :(
Men det var roligt och jag älskar snickers, speciellt när man kollar på Narnia och prins Caspian.
Men iallafall gick jag hem vid 19 och satt lite vid datorn åt senare och satt lite mer vid datorn.
Duschade för en stund sen och har nu gjort mig iordning, ska läsa lite ur Twilight snart.
Jag vill bara säga också att igår läste jag ett underbart mejl om min dikt, för i det mejlet stod det att jag fick MVG.
Så jag sätter in dikten så får ni själva bedöma:

Jag föds
Jag växer upp
Jag börjar skolan
Jag gör mina val
Vissa val är rätt
Andra fel
Ska jag tänka igenom först
Eller ska jag tänka efteråt?
Ska jag svika en gammal vän
För att få en ny?
Hur ska jag vara?
Ska jag vara som alla andra
Eller ska jag vara mig själv?
Detta är frågor som bara jag själv kan svara på
Detta är frågor som alla borde ställa till sig själv
Jag vill vara den jag är
Jag vill ha min gamla vän
Jag ska tänka igenom allt
Och sen är det bara att leva livet
För sist kommer döden
Dö vill jag inte
I så fall vill jag somna in
Vila i frid

Nu ska jag läsa godnatt

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: agnes

ÅH FAN VA KUL:D,

GRATTIS <3

2009-05-07 @ 00:34:02
URL: http://agnesagnesagnesagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0