090511

Hej gott folk!

Idag har vi vart i skogen med 0-5 och byggde kojor det var typ inte jätteroligt, men det bästa var att vi inte hade något skolarbete och att vi slutade innan 12.
Efter att vi hade vart i skogen så väntade jag och Gabriella på att mamma skulle komma och hämta oss.
Åkte hem efter typ en halvtimmes väntan men men.
Hem kom jag men vi skulle bara hämta våran ena katt som skulle till vetrinären och kastreras.
Sen åkte vi hem efter att vi lämnat henne.
Så läste jag lite Twilight och satt vid datorn.
Åkte till träningen senare på kvällen var jobbigt men roligt.
Innan träningen vi typ 16.30 så hämtade vi Klonen (katten) då var hon klar och hade vaknat ur narkosen.
Nu sitter jag här och funderar på att läsa lite Twilight.

Imorron blir det skola matteprov.
Sen blir det typ träning om jag orkar, men vad gör man inte för att behålla formen.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0