090512

Hej gott folk!

Idag har det vart skola, vi har intensivdagar nu tills på torsdag på fredag blir det en vanlig dag.
Med intensivdagar så menas det med att man får chans att bättra på sina betyg i ämnen som man behöver det i.
Först på morgonen hade vi engelskaprov, sen jobbade jag med so och sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag mer jobbade med men whatever.
Jag vill se Britney Spears i Globen på min födelsedag så biljetter önskar jag mig, i så fall ska jag gå med Agnes.

Efter skolan så läste jag på till mitt matteprov som blir imorgon istället för idag, satt vid datorn och kollade på Top Model 5.
Sedan väntade jag på att Vicki skulle komma hem för det var ingen träning idag, hon kom hem efter 18 någon gång tror jag.
Hon kom hem till mig utan att jag visste att hon skulle komma så det blev en liten överaskning, men vi stack hem till henne sen vi har mycket roligare där tycker ialla fall jag.
Men jag gick henn sen klockan 20 och kollade på tv och satt vid datorn.
Sen kollade jag på esc semifinal 1 och Marlena gick vidare till finalen vilket man blev väldigt glad över.
Sen när det var slut tog jag en snabb dusch och nu sitter jag här.
Imorron ska jag inte göra något speciellt tror jag men vi får se.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0