090513

Hej gott folk!

Idag har det vart skola dagen började med tyska vi gjorde på våran dialog den kommer bli jättebra.
Efter det så skrev jag på en bokrecension vi ska skriv två stcken till på fredag blev klar med en idag och  började på min andra lite smått.
Efter det så var det det "efterlängtade" matte provet. Det kändes som om det gick bra, med bra menar jag ett G.
Sen hade vi lunch det var fiskburgare och klyftpotatis, klyftpotatis är gott men inte fiskburgare.
På lunckrasten läste jag ur Om jag kunde drömma.
Efter rasten så skulle vi bestämma lite till skolavslutningen den 11 juni, egentligen skulle jag skriva en novell, men den behöver jag nu inte göra klart föens på fredag.
Åkte hem sen och då kollade jag först lite på Lost och House sen gick jag och läste Om jag kunde drömma, läste ut den och har nu börjat på När jag hör din röst, har redan typ blivit besatt av den.
Nu ska jag snart läsa lite till och sen sova.

Imorron blir det skola och träning typ.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0