090516

Hej allihopa!

Igår skrev jag inget och det ber jag om ursäkt för, men klockan var typ 24 och jag orkade inte.

Igår så var det sista skoldagen för denna veckan.
Vi hade arbete i två timmar gjorde typ klart min novell, sen hade vi engelska genpmgång i grammatik.
Sen pratade vi lite om något som jag inte kommer ihåg vad.
Lunch sen var någon soppa som såg ut som matrester från veckan som gått.
Sen hade vi orientering, det tog typ en timme att gå men det var skoj på ett sätt ändå, sällskapet var ju bra.
Efter skolan så köpte jag godis.
Sen åkte jag hem var då med Vicki.
Sov över med Vicki igår till idag.

Just nu sitter vi hemma hos mig vid datorn.
Läste lite ur När jag hör din röst innan hon kom.
Men nu får vi se vad vi ska hitta på, roligt ska vi ha i vilket fall.
Skriver mer senare ikväll kanske

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0