Dagen

Hej föresten!

Skrev inget mer igår men jag sov över hemma hos Vicki och vi hade det jätteroligt.
Idag så åt vi sen frukost, gick ut och kickade lite med en fotboll (vilket jag äger på XD), sen bestämde vi oss för att sticka och köpa glass för att det var så varmt idag, det var 26 grader i skuggan vid 11 tiden, sen så skulle Vicki äta, sen cyklade vi till pettersbrygga och var där i en liten stund, sedan cyklade vi hem och hon skulle fika med sin familj och mormor så jag satt och väntade medans dom fika, men iaf sen så kollade vi på Systrar i jeans och nu så sitter jag här och funderar på att läsa lite så att jag någonsin blir klar med boken.
Imorron får vi våra nya datorer vilket är ett väldigt stort plus :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0