Min helg

Hej!

I helgen har jag inte skrivit så jättemycket ingenting faktiskt.
Jag har helt enkelt inte haft tid eller inte orkat.
Men i alla fall.
I fredags var det skola och tjejerna och Susanne (våran lärare) var ute och forotgraferade i några timmar, bilder kommer imorron tror jag. Efter det så åt vi lunch det var någon äcklig soppa, sen hade i fotbollsturnering men det började regna så vi fick sluta en timme tidigare.
Tog bussen hem, åt och sen var jag med Vicki och det var roligt.

Igår så gjorde jag lite matte typ två sidor eller något i den stilen.
Sen gick jag hem till Vicki och var där resten av dagen typ.
Men det var roligt som vanligt.

Idag har jag gjort matte och engelska klar med matten nu och med engelskan också för den delen.
Men nu ska jag snart duscha och sen får vi se vad som händer under resten av dagen, rapporterar senare idag eller ikväll.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0