Sjukt trött

Hej sötisar!

Jag är just nu sjukt trött.
Somnade framför tv:n nyss XD
Skolan var typ seg men inte jobbig alls
Betygen sätts på onsdag och skolan slutar om exakt två veckor.
Känner mig så glad att veta att sommarlovet snart börjar.

I skolan idag hade vi först tyska, vi gjorde våra muntliga redovisningar men jag glömde typ allt.
Sen hade vi matte men vi pratade om vad som händer nästa vecka istället.
Sen var det idrott, vi hade lekar det var roligt.
Efter idrotten så åt vi pyttipanna äckligt enligt mig.
Efter det gjorde vi på husen i typ tre och en halv timme, stod upp hela det passet.
Åkte hem och åt somnade och sitter nu här ska göra på min so uppgift som ska vara klar imorron senast 23.59.59
Jaja jag skriver kanske mer senare.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0