Fantastisk helg

Hejsan bloggen!

Helgen var sjukt bra.

Lördag: Vakna tidigt, gjorde mig i ordning och så, vid 9 så bar det av mot Borås, träningen började 9.30. Vi hade lunch 12.30 typ, god mat köttbullar och potatismos. Efter det så väntade vi tills träningen skulle börja igen blev lite bilder under tiden men har tyvärr inga egna. Sen vi 17 typ var vi incheckade på hotellet och så fick dela rum med Elin och Felicia S, roligt, vi gjorde en massa kul saker, som jag inte orkar skriva, vi var på gymmet iaf.
Sönda: Vakna tidigt, packa och göra sig i ordning, äta god frukost, träna, äta, träna, åka hem, var typ det vi gjorde idag, alla var lite sega och så, vi hade iaf tvälingar i slutet roligt. Vi kom 4:a. Jaja nu orkar jag inte skriva mer faktiskt.

Imorron blir det skola, har idrott, simmning, träning för dom små och träning själv sen. Jippie säger jag bara!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Den blev ju sjukt bra för att du var med! :D <3

2009-11-11 @ 21:03:38
URL: http://eelinlarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0