My day

Hejsan bloggen!

Idag var det en dag då jag var väldigt aktiv, först så hade vi idrott i skolan, sen simmade vi 1500meter med skolan och på kvällen så var det träning. Så det blev ett morron pass, ett eftermiddags pass och ett kvälls pass. Men nu står jag innför ett svårt val, jag ska på läger till helgen och vet inte om jag ska göra sprint lr längdhopp. Sprint vill jag göra för på längd får jag ont i benhinnorna och längd för att det är kul!
Jaja, efter simmningen så var jag hos Lovisa en liten stund tills mamma hämtade mig och Gabbi, sen direkt hem och sen till träningen. Inte gjort så mkt mer idag faktiskt. Imorron blir det skola och träning!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0