Stockholm

Jaa som sagt så har jag vart i Storstaden,
Vi gick på typ tusen olika museum, ont i fötterna som f*n efter alla dagarna.
Shoppade för över 550 kr (egna pengar) fick lite av mamma oxå, men allt det har ni redan sett!
Jag har inga bilder förutom kassa mobilbilder på datorn ska lägga upp ngn enstaka bild kanske nu

Min säng och min väska


Badrummet


Mitten på Vasa skeppet


Pilgiftsgroda (?) bild från Aquaria


Skulle ta en bild på kräftan på bilden men första bilden blev såhär...


En liten fisk som inte ville flytta på sig förens efter att jag hade tagit bilden :O

Jaja delade rum med mina systrar, på hotell Globen ngt
Såg inga kändisar tyvärr

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0