Tidsfördriv

Testet börjar: 22.14

1. Fullständigt namn?
- Louise
2. Ålder? - 16
3. Vart bor du? - Hemma
4. Färg på ditt hus? - Gult med vita knutar
5. Hus eller lägenhet? - I ett hus

6. Klass? - 10ES :)
7. Vilket år tar du studenten? - 2013
8. När gick du upp i morse? - Vid 9 tror jag
9. När ska du sova? - Om en stund
10. Vad har du ätit idag? -  Fika och fundue
11. Dagens klädsel? -
Jeans och linne
12. Dagens smink? - Inte ngt
13. Dagens roligaste? - Sovit


Socialt:

14. Har du många vänner?
- Vänner vad är det? -.- jag klart ;)
15. Har du ovänner? - Inte direkt
16. Vem chattade du med senast? - Vicki
17. Har du pojk-/flickvän? - Nej tyvärr :(
18. Vem pratade du med sist? - Gabbi
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Vicki :)

Favorit:

20. Film?
- Oj det är många :)
21. Låt? - Lite för många för att säga men kan säga en Hurt

22. Mat? - Tacos
23. Dryck? - Vatten
24. Färg? - Blååååå
25. Stad? - En med många affärer
26. Land? - USA
27. Ämne i skolan? - Dans lr teater
28. Människa? - Det är ngr stycken ;)


Senaste:

29. Gången du shoppade?
- Som jag köpte mkt Stockholm annars vet jag inte ngn dag sedan köpte jag godis
30. Gången du bakade? - Hmm vet inte kommer inte ihåg ;)
31. Gången du stulit något? - Aldrig...?
32. Gången du rökte? - Euw röker inte
33. Gången du drack? - Drack festis till maten ;) alkohol never
34. Personen du kramade? - Sara kanske
35. Gången du pussade någon? - A long time ago
36. Personen du dampade på? - Ööh idag på min syster
37. Personen du bråkade med? - Min syster
38. Personen du blev ovän med? - Vet inte systrar räknas inte
39. Gången du fick skrattattack? - Vet inte, skrattar varje dag
40. Personen du snackade i tel med? - Vicki <3
41. Gången du grät ? - Ngn dag sedan av saknad
42. Gången du var kåt? - Hahha, jag vet vad ngn annan skulle sagt här ;)
43. Personen du sa snygg till - Mig själv ;)

Antingen eller:

44. Svart eller vitt?
- Svart
45. Hund eller katt? - Katt
46. Ute eller hemma? - hemma
47. Tvspel eller datorspel? - Facebook..?
48. Singel eller upptagen? -Jag vill vara tsm med ngn
49. Hångla eller ha sex? - Hångel ;)
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
52. Blont eller svart hår? - På mig själv? Blont, på ngn annan IDK
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå ofc ;)
54. Choklad eller lakrits? - Båda
55. Coca cola eller fanta? - Fanta
56. Pizza eller kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - RANDIGT IN MY <3
58. Blatte eller svenne? - Konstig fråga
59. Älska eller bli älskad? - Båda ofc
60. Leva eller dö? - Leva lr jag har aldrig varit död, vem vet det är kanske roligt ;S
61. Vänner eller familj? - Vänner
62. Personer du älskar? - Detta var inget antingen eller
63. Personer du hatar? - -------"-------------
64. Glassar du ätit på en dag? - Hahha jag och Vicki äter mkt isglass på sommaren ;)
65. Gånger du haft minnesluckor? - 0
66. Gånger du varit hög? - Aldrig på droger
67. Personer du saknar just nu? - Många
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Ngn gång jag vill inte minnas

Vem:

69. Kommer du inte överens med?
- Berors på
70. Vill du kyssa nu? -  Min kille... om jag hde haft ngn -.-
71. Ska du träffa imorgon? - Kanske Vicki, men annars min familj och alla som ska tävla, Elin :)
72. Sjöng du senast för? - Mamma och, mig själv nyligen
73. Skickade du senast gb till i pea? -
74. Spelade du tvspel med senast? - Emelie?
75. Vill du ta med på resa nu? - Vicki, lr friidrottsgruppen
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Alla elaka människor
77. Förtjänar att dö? - Alla har rätt till ett liv
78. Är söt? - Många
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Mig själv


Vad:

80. Gör dig glad?
- Musik och roligt folk :)
81. Gör dig ledsen? - Tråkiga grejer
82. Vill du helst göra nu? - Sova nej vet inte resa
83. Önskar du att du slapp göra? - Städa och annan tråkig skit
84. Vill du ha nu? - Sommarlov lr nt annat lov ;)
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Filmer
86. Längtar du till? - Julafton och min födelsedag ;):D
87. Tycker du om dina betyg? - Som hade gick ut med i nian var bra, nu vet jag inte hur dom blir ;)
88. Ångrar du i ditt liv? - Man ångrar väl alltid ngt?
89. Är det bästa som hänt dig? - Myyyycket :D


vad tycker du om :
91. Bråk? - Berors på vad för bråk
92. Killar? - Vissa äääälskar man, andra kan dra åt hel*ete
93. Tjejer? -  Is the best :)
94. Skola? - Gymnasiet är hittills roligt
95. Framtid? - Berors på hur den blir, men eftersom jag blir rik så okej :)


Övrigt:


96. Är du kär? - Maybe ;)
97. Hur lång är du? - 160 ngt

98. Första tanken när du vaknade?
- Jag vill sova
99. Sista tanken när du somnade? - Måste jag gå upp imorron?

100. Hur mycket är kl nu ?
22.31

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0