Tråkigt

tonårsfrågor.

-  om förhållanden
Är du singel? Jaa det är jag... -.-
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Annars kan man alltid kolla en extra gång ;)
Hur många har du varit kär i? Riktigt kär tror jag aldrig jag har varit men små förälskelser har det väl blivit

Är du kär just nu? Tror inte det

- om dig själv

Namn? Louise
När fyller du år? 13 Juli
Några piercingar? 8 st
Vad har du på dig just nu? T-shirt och trosor
Vilken årstid är bäst? Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova länge och vakna jämte ngn man älskar

Vad tycker du mest om hos dig själv? Får man säga inte ett skit? Isf tar jag det
Vad är du bra på? Måste man vara bra på ngt, räknas det att vara helt okej i det mesta?
Vem älskar du mest på denna jorden? Mig själv?? Okej mina vänner oxå kanske
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sover aldrig själv delar rum med min syster, men det är bättre att sova med ngn

- om dina vänner
Vem vet allt om dig? Jag vet allt om mig
Vem är den roligaste av dina vänner? Vicki kanske
Vem är snyggast av dina vänner? Eftersom jag är vän med mig själv så är det ju jag ;)
Vem är mest partyprisse? Typ min musik ;)

-
om din familj
Vem står dig närmast? Lillasyster, tvillingar får ett speciellt band
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja

Vem är farligast i din familj? Lätt jag alla andra är mesar utom våra katter ;)
Vem ser roligast ut i din familj? Gabbi, ful som stryk
Vem är coolast? Jag dum fråga
vem sover du oftast med? Delar rum med Gabbi

Roligaste kvällen med familjen? Jag kan inte säga ngn bara sådär


om idag

Vad har du gjort? Stranden och tränat
Vad ska du göra nu? Sova egentligen men smsar just nu lite smått

Har du gjort något dåligt idag? I'm an angel, so I never do stupid things (a)
Vad har du ätit idag? Macka, pastasallad kyckling och pasta
Har du duschat idag? Nicht

Är du trött nu? Nej

Vad händer idag? Hmm dagen har knappt börjat så får se
Går du i skolan? Sommarlov
Har du varit i skolan idag? Jaa jag kunde inte låta bli -.-


- ANNAT

Hur mår du just nu? Bra
Har du piercat dig ? Öronen

Är du hungrig nu? Lite
Vad är klockan nu just nu? 02.37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bdb

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? Hem
Vem sms:a till dig senast?
Danne
Vem  sms:a du till senast? Danne


-FAMILJ

Hur  länge sen var det du träffa din morsa?
Vet inte vid 23 ngn gång
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Vid 00.40


- ÖVRIGT
Gillar du punk? Lyssnar inte på det
Har du sminkat dig idag? Orka sminka sig när man ändå bara vart på stranden och tränat

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Nej
Vilket är ditt favoritband/artist? Många
Vad gillar du för musik? Typ det mesta

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor? Ja




- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?ja
Använder du wax?nej

Använder du ögonskugga? Nej

Använder du kajal?ja
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant?ja
Använder du skinspray? För att få ett extra lager skin lr vadå??
Använder du parfym?ja
Använder du läppglans/läppstift? Nej typ inte
Använder du brunkräm? Nej
Använder du rouge? nej
Uppsatt hår eller hängande? Olika
Plattar/lockar du håret varje dag?nej


KÄRLEK

Är du kär just nu? Typ inte
Har du kysst någon idag?nej :( Men hade inte vart fel att göra det ;)
När kysste du någon senast? Hmm jag ska bara räkna dagarna

Är du romantisk? Som fan ;) -.-
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nonono
Vem sov du senast bredvid? Vicki
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Räknas bästa vän? Isf Vciki
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 15 och 18
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? HAHAHHA nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej

Drömkille/tjej
Ögonfärg? Sjukt blåa ögon
hårfärg? Brunt lr blont spelar ingen roll
lång eller kort? Lång
Det viktigaste hos en kille/tjej? The inside
Det snyggaste hos en kille/tjej? Ögonen och magrutorna ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0