Wanna know me better?

Nu ska ni få lära känna mig lite bättre

Du heter: Louise
Smeknamn: Lollo

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hurt - Christina Aguilera

Beroende av: Godis, vänner och lycka

Vad tror folk om dig? Att jag typ alltid är glad

Stämmer det? Hemma, nej bland folk japp

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, ibland ögonen

Hur imponerar man på dig? Be yourself and no one else
Brukar du skratta för dig själv? Hahah aa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Logga in på skype"

Var bor du? Fbg

Trivs du där? Skitsnackar staden

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Louise" lr typ bara "Hallå?"

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En massa
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar

Sov du ensam: Nej aldrig, delar rum med min tvillingsyster

Brukar du komma i tid: Japp, alltid
Hur känner du dig nu: Uttråkad, trött, behöver en dusch

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Stora och fula

Vad saknar du: Lillkise

Hade du en bra kväll igår: Den var tråkig

Favorit dryck på morgonen: Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Går jag upp tidigt så vid 23, annars lite senare ;)

Är du blyg? Typ ja, om jag känner personerna nej
Sysslar du med någon idrott: Friidrott in my <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Annars så kan man ju alltid kolla en gång till ;)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det vet jag inte brukar inte gå och fundera över det

Är du nöjd med ditt liv: Allt som oftast

Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Har ångest över att skolan börjar igen och tränar

Vad är det värsta du vet? Dåliga saker och personer

Har du bra vänner och äkta vänskap? Det är det bästa jag har, love to them

Vad är det finaste du fått? Lillkise
En speciell dag du minns: Alla dagarna med dig, och EM i göteborg 2006

Du samlar på: Örhängen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vicki,
När grät du senast: För någon dag sedan, för att jag saknade dig

Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA

Vill du gifta dig: Man får ha en fin klänning (a)
Vill du ha barn: Nej inte för tillfället

Är du musikalisk? Bank bank, plonk plonk så låter det väl när jag spelar

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Ibland men sedan blir de långa igen

Hittade frågorna här

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0