Igår

Åååh igår var den bästa dagen någonsin. Danny, Danny från IDOL höll en föreläsning för oss med EnTillEn, han pratade om sig själ, visade på Garageband hur man gör egna låtar och så fick vi göra en egen låt, han visade hur Baby Goodbye lät från början. Han visade en av sina nya låtar Turn Off The Sound, den var bra. Sen sjöng han If Only You han var bäst, han var rolig och han var snygg. Han hade en kille med sig som heter Oskar som hjälper Danny med att göra musik. Vi fick hälsning ifrån Erik och en från Mattias. Åååh dagen blev verkligen bra, vi slapp, svenskan, matten och tyskan bara för det. Sen var det träning med dom små och sen tränade jag själv. V var och kollade på Danny samtidigt så prata lite med henne oxå. Hade Baby Goodbye på hjärnan resten av dagen sen, och vi såg Danny vi 10.25-11.40.
Jaja vi har haft första nationella prov i svenska idag vet inte hur det går. Vi har engelska just nu sen matte tror jag, Träning ikväll och imorron ska jag vara med V.
Håller på med en låt på GarageBand, vi får se hur den blir sen.
Nu måste jag jobba vidare.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0