Loooov

Hejsan bloggen!

Nu är det lov, äntligen säger jag bara.
En vecka utan skola, underbart.
Jaja typ alla i min klass idag var lite sega efter gårdagen. Men det har jag full förståelse för, för jag var en av dom sega.
Efter skolan slutade lite tidigare idag men missade 14.30 bussen så jag gick till Coop och köpte godis och VR. Ikväll blir det typ Let's Dance och film kanske. Annars så blir det bara film och Let's Dance när jag äter typ.
Jaja lov är det nu iaf, har inga planer för lovet bara träning tisdag och torsdag, skulle tränat yngre barn men ingen hade anmält sig så det blev inte av, tråkigt nog. Jaja om någon vill hitta på något under lovet så säg till!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0