Meine day

Heeeej gullungar!

Idag har jag vart med V det vart sjukt roligt!
Vaknade innan 10, låg och läste framtill 11 då jag försökte väcka V men det gick inte. Sen vaknade hon av sig själv.
Då gjorde vi inte så mkt vi kollade vilket år och så Abraham Lincoln dog och så och kom på sjukt roliga grejer med det.
Sen så gick jag hem och åt, sen hem till V igen och då började vi på våran snögrotta efter att hon ätit och sen gick vi hem till mig för att hämta ett par termobyxor till mig. Sen hem till V igen för att dricka varmchoklad med vispgrädde, gott.
V kom fram till att aldrig dricka i min närhet. Fråga henne varför.
Sen gick vi ut igen men då hade det blivit mörkt så vi tog ficklampa och en lyckta för att få ljus. Sen så ville V inte bygga mer, varför spelar ingen roll. Så vi gick hem till Sara och Linnea för att fråga om de ville följa med ut och gå. Sara följde med Linnea gick iväg med en annan :(
Vi kom inte så långt till V och sen hem till Sara igen och det tog typ en timme, roligt var det.
Sen gick jag hem för att äta och nu sitter jag här.
Imorron blir det V vi ska bygga på våran grotta igen har jag bestämt.
Långt inlägg men har ju inte bloggat på hela dagen typ
VICKO NÄR DU SER DETTA SÅ SKICKA BILDERNA OCH FILMERNA FRÅN IGÅR (LÖRDAGS)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0