Skrev inget igår förklaring varför...

Hejsan bloggen!

Sitter i skolan nu och har engelska. Vi ska göra ett musik arbete och ta en låttext och ta bort 10 ord ur den och sen översätta den till svenska, sen hitta fakta om artisten/gruppen på svenska och sedan översätta det till engelska. Lite roligt faktiskt, tog Hurt - Christina Aguiler för låten betyder såååå otroligt mycket för mig. Är klar med att plocka bort 10 ord och översätta texten, skriv om ni vill ha översättningen av texten.

Igår kom jag inte hem förens 17 och då skulle jag äta och sedan åka iväg till träningen så det var därför som jag inte skrev igår men det får ni stå ut med. Vi bowlade på friskvården slutade kl.15.30 och bussen gick 16.25 och den tog vi, gick till ICA först och köpte Snickers, Daim och Cosmopolitan.

Idag så ska jag träna om jag kan komma in till träningen sen det vill säga, det snöar hela tiden känns det som, det vill jag inte. Så om jag kan komma in så ska jag träna.

Saknar två personer, V och L

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag saknar dig lollo <3

2010-02-06 @ 11:11:53
URL: http://viktoriiiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0