2009 grej

ANTAL
Namnbyten: Zero
Underkända ämnen: Inga i betyget
Byten av skola: Ingen men efter sommaren jao
Hål i tänderna: Zero
Brutna ben: Zero
Ambulansturer: Zero
Byten av hårfärg: Inga förra året
Stilbyten: Vet inte har aldrig haft ngn speciell stil hittar jag ngt snyggt så köper jag väl det

VÄNNER & KÄRLEK
Nya vänner: Ngn tror jag
Pojk/flickvänner i år: Ingen förra året
Har du kysst någon?: Nicht
Kysst någon av samma kön? Nein
Har du dumpat någon? Nej
Blivit dumpad? Nej ;)
Har du svikit några? Tror det
Blivit utnyttjad? Inte vad ngn sagt till mig iaf
Har någon sagt jag älskar dig till dig: Ja

NÖJE & FRITID
Hemskaste fyllan: Varför bli full när man kan vara nykter och klar i skallen
Nya hobbys/intressen: Inga som jag kan komma på nu
Konserter jag har varit på: Inga tror jag


BRA OCH DÅLIGA TIDER
Hur bra har du mått i år på en skala 1-5? 3-4
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? Ofc nästan varje dag på sommarlovet och alla andra lov och helger
Har du gråtit mer än 5 gånger? Jag har faktiskt inte räknat
Har du funderat på att ta ditt liv? Nej, jag har bara sagt kanske att jag vill dö men inte funderat på det
Har du varit på begravning iår? Nej tur det
Har du förlorat en/flera vänner? Glidit isär kanske

BÄSTA
Strulet: Inga kommentarer
Låt: Oj ska jag säga alla?
Film: Måååånga
Maten: Ngt ätbart kanske?
Vännen: Vicko
Sport: FRIIDROTT
Köp: Alla mina öronhängen ;)

STÖRSTA
Beroendet: Musik och godis
Saknaden: Sommaren helt klart
Misstaget: Jaa jag vill inte minnas dåliga saker så
Sorgen: Lillkise kommer alltid vara det
Besvikelsen: Inget jag tänker ta upp här
Kärleken: Who knows?

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

ja men precis, vi är ju några som faktiskt gillar twilight.. lika många som gillar böckerna men inte är fanatsika.. lika många som gillar filmerna...

2010-01-02 @ 14:29:40
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0