He-he

Hejsan bloggen!

Inte vart så mkt uppdatering idag, vet inte varför. Sov hos V igår till idag och jag sova hos henne ikväll igen, roligt. Vi får se vad vi hittar på. Idag så har jag som sagt vart med V och så har jag pluggat lite och så har jag duschat och vart med V igen ätit och ätit glass gott. Jaa inte gjort så mkt mer kollat på Sex And The City The Movie med V och den var sjukt bra säger jag bara.
Har inte så mkt mer att skriva nu så ja jag ska inte trötta ut er med en massa onördig text nu så vi hörs.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Sugen på en ny design? Har en tävling på min blog, kolla in vetja! Ha det bäst

2010-01-24 @ 21:59:57
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0