Helgen

Hejsan bloggen!

Orkade inte skriva igår!
Men ni ska få höra om min helg i vilket fall
Fredagen tillbringades på skolan från lite innan åtta till lite innan 23 så jaa trött var man när man kom hem efter att ha haft disco för dom små, det var typ inte en kotte som kom på första discot, men dom köpte upp det mesta utav godiset iaf, på andra discot kom de lite fler iaf dom köpte oxå upp det mesta utav godiset. Slapp städningen efteråt iaf som tur var. Åkte hem och gick och la mig.
Igår så kollade jag på film, pluggade och läste till 1.30 typ.
Idag så har jag kollat på film, läst och pluggat, ska duscha lite senare och sen så ska jag plugga igen typ. Jaja, jag ska göra nästa veckas bilder.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0