Hittat mer

Välj aldrig bort en vän och lyssna på dina vänner det är något som alla borde göra inte bara ta och strunta i allt och alla det straffar sig i längden.. Den som inte fattar detta är kanske ingen bra vän.. Ifall du har ett problem ska du alltid ta och prata med någon och säga som det är håll aldrig något inne jag vet hur det är det är... hemskt jobbigt att inte våga säga det men man vet att man måste.. Be alltid om ursäkt innan det är försent en vän är inte något man ska slarva bort och bara tro att man kan få tillbaka på någon dag det kanske händer någon vecka, år eller aldrig att du får den tillbaka det ända du måste göra är att våga ta första steget och be om ursäkt..

~

 

Det finns bara några få som kan förstå saknaden av dig...

Jag känner gråten i halsen, men den vill inte komma ut.

Finns inga tårar kvar, dom försvann efter att jag grät i skolan när jag läste om dig.

Du finns i mitt hjärta, du finns överallt inom mig.

Du var en anleding till att jag ville leva, du var den finaste på jorden.

Men nu finns du inte längre kvar här hos mig, för du är borta, du är död. :'(

Det ända som finns kvar nu är minnen, dom vill jag aldrig glömma.

För du var den finaste och mest förstårligaste i världen, du höll allt hemligt som man sa till dig, man kunde alltid lita på dig. Jag tänker fortfarande på dig, jag kan fortfarande se dig, ibland ser jag dig komma där, eller sitta där och kolla på en, som om du ville säga något, men när jag har blinkat och kollar igen är du inte kvar.. Jag saknar dig så, det kommer jag alltid göra. Det är bara att fortsätta att låtsas vara glad fast längst inne gråter jag av all smärta, du var det bästa som hände mig.

~

 

Minns dagen du kom.

Minns dagen du försvann.

Minns dagarna emellan där.

Minns dom som igår.

Minns alla mysiga stunder.

Minns alla mysiga sekunder.

Minns alla tårar som fälldes, dagen då du försvann.

Önskar du inte hade försvunnit

Men det gjorde du.

Lämnade ett stort tomrum efter dig.

Men jag har klarat mig hittills.

Hoppas att du har det bra nu

Vi saknar dig

 

 

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: erture

Säljer handgjorda namnsmycken, cupcake berlocker och graverade glas. Kika gärna in!

2010-01-23 @ 14:00:36
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0