Länge sen

Hejsan bloggen!

Det har varit en sån bloggtorka för mig. Har inte gjort så mkt de senaste dagarna faktiskt. Torsdags så kollade jag först på Fullt Hus, sen vi 18 så var det träning, åkte sen hem från träningen och åt, kollade sen på Fullt Hus 2. Fick mina filmer i torsdags nämligen. När jag var klar med filmen så var klockan 1 tyå. Igår så kollade jag på först på Isprinsessan, sen på Camp Rock, sen An American Crime och sist på Herbie Fulltankad. Vaknade klockan 8 igår så jaa, haha. Idag vaknade jag klockan 8 igen, är ensam hemma just nu förtillfället, dom andra är iväg för mina systrar är och tävlar. Ikväll blir det roligt, först bowling vid 17 sen äta, detta ska jag, Gabbi, Vicko, Emmy och några till göra kommer bli ett bra avslut på lovet iaf.
Jag tror att jag ska vara med Vicko innan bowlingen och så iaf, har duschat och ska snart borsta håret tror jag. Lynnsar på musik nu iaf och kollar på tv.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0