Nyår

Hejsan bloggen!

Igår var det sista dagen på 2009. Mitt 2009 har vart helt suveränt, Gotland, Finnkampen och en massa annat. 2009 sommaren har nog vart den bästa hittillis, men i år ska det bli bättre, i april blir det Barcelona på träningsöäger och sen slutar man nian, slipper då en vääääääääääääldigt jobbig och störig person (nämner ej namn men det finns nog de som fattar vem jag menar), sen börjar man ju på gymnasiet. Vi får se hur 2010 blir.
Jag började gårdagen med att kolla på en sista film innan året tog slut, sen åkte vi till Varberg till Elgiganten, vi köpte inget där, sen åkte vi till onoff, där köpte jag en Toblerone gott. Vi åkte hem sen och då beställde vi lite grejer ifrån cdon, jag köpte Camp Rock, Herbie Fulltankad, An American Crime, Fullt Hus/Fullt Hus Igen (dubbel dvd), Isprinsessan och Hannah Montana 3 (cd skivan) allt det kostade lite över 400 men inte 500. Sen gjorde jag inte så mkt mer, vi åt och sen var det 12-slaget. Sen spelade vi lite kort och kollade på Mr and Mrs Smith, en väldigt bra film. Till kvällen idag så blir det att fira nyår hemma hos några vänner till familjen, vet inte när jag kommer hem, antingen så blir det inatt lr imorron någon gång. Men nu ska jag göra gårdagens och dagens bild.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0