Rubikens namn

Hejsan bloggen!

Satt inte vid datorn igår när jag hade kommit hem en kort stund hos V inte mer så därför blev det inga inlägg.
Ni får ett nu, var ju med V igår och det var sjukt roligt kommer inte träffa henne förens efter vecka 5 för den lilla tönten ska till Kläppen och åka skidor. Jaja du får ha det så roligt ska tänka på dig under tiden du är där. Bryt inga ben nu.
Idag ska jag träna slutar sent idag och hinner typ bara hem för att äta fort och sen åka iväg igen.
Sitter i skolan nu, har tråkigt. Vi ska kolla på film på SOn sen och ha nutidfrågor, tråkigt tycker jag. Imorron blir det disco för dom små. Vi hörs senare kommer inlägg efter träningen!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

snygg blogg :)

2010-01-29 @ 16:30:07
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0