Fördriver tiden

är du beroende av din telefon?
så fort du ser det här är du utmanad!


var ligger din telefon när du sover? - Berors på om den laddas lr inte, om inte så ligger den på nattduksbordet
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? - Aldrig
hur känns det när du inte har din telefon på dig?
-  Inte så speciellt
hur många samtalsminuter har du ringt? - En timme nästan två
hur många telefoner har du haft det senaste året? - 1
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? - Det är naturligt att ha den, alla har en
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg?
- Ligger på min madrass o smsar o degar X) Sj? :p<3
vad står de i de senaste skickade sms:et? - Heeej igen nu är jag påväg till träningen vad gör du?<3
vem är överst listan över missade samtal? - Mamma
vem är 6a på listan över mottagna samtal?
- Vicki hem

vem är 2a på listan över uppringda nummer?
- Danne
vad har du som bakgrunds bild?
- En bild från Ven
hur mkt batteri har du? - Vet inte hur man kollar det men typ 75%
vem är 8 på din kontakt lista?
- Christerl
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? - Vicki min bästa vän, men jag gillar alla på min kontaktlista
vad heter din mobil, som bluetooth namn? - Lollo <3
den bästa låten på din mobil? - Christina Aguilera - Hurt
den sämsta låten på din mobil?
- Har ingen dålig musik
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? - En bild på en känd friidrottstränare ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0