Hemma

Hejsan!

Har vart hemma hos Felicia nu på tacokväll, det var sjukt roligt. Vi åt, lekte en kortleks lek, maffia, åt, hade tipspromenad och sen när typ alla hade åkt hem så spelade jag, Malin, Elin, Elina, Felicia och Gabbi kubb.
Jag och Gabbi cyklade hem lite innan 23.45 och var hemma typ 23.55!
Imorron ska jag sova hos Vicki och det kommer bli roligt eftersom vi ska äta en massa chips och sånt ;)

En sak till Elin höll et tal också eftersom hon ska flytta till Växsjö snart och det var ett roligt men fint tal.
Kommer sakna dig Elin när du flyttar!

Ingen träning imorron lr okej idag heller!
Jag och Vicki cyklar kanske till ljungsjön senare idag!


Källa
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0