Hemma

Hejsan!

Hoppas ni inte har saknat mig för mycket nu!
Men jag orkar inte skriva på något annat språk vet att jag har missat det väldigt mycket, men jag har ingen ork till det!
Jag kom hem vid 17 kanske idag.
Vi åkte hemifrån igår vi 7.25 kanske.
Åkte från preem vid 8.
Kom fram till Sävedalen vid ett klockslag.
Vi spelade kort låg och solade, spelade mera kort och solade lite till. Vid 17.45 gjorde jag min första och enda gren för dagen. Det var längd som jag gjorde och det var otvind, så tre övertramp fick det bli. Märkte att jag hade bränt framsidan utav låren och kanske lite ansiktet men det kändes inte.
Vi somnade vid kanske 00.30 vi hade sjukt roligt iallafall.
Jag ska berätta en till väldigt cool sak, jag har sovt på samma hotell som en kändis, när den personen var där.
Minns ni Kevin Borg som vann Idol?
Han sov på vårat hotell!!!
Coolt tycker jag.
Vi såg även en papegoja som var fri ute i naturen (?)
Idag så ringde väckarklockan 6.15.
Klädde på mig och gick sedan och åt frukost.
Sjukt god var frukosten.
Vi åkte ifrån hotellet kommer inte ihåg vilken tid.
Jag skulle springa 100m vid 11.40
N'r jag hade gjort det så var jag klar för dagen.
Spelade även idag kort och solade.
Sen åkte vi hem och då var alla trötta.
Vi har haft en väldigt rolig helg, det har kommit nya interna skämt mellan mig, Lina och Gabbi.
Nu sitter jag med en ansiktsmask och ska snart ta bort den.
Så vi hörs!

Puss&Kram

P.S. Imorron ska vi ha klädparad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0