Haha

Hejsan gullepluttar!

Har vart i skolan idag har inte suttit vid datorn jättemkt, hade no prov i dag och HKK läxförhör. Sen har det inte hänt så mkt mer i skolan, sen efter skola så ar det inte hänt så mt åkte hem med bussen där satt V så vi pratade heeeeeela vägen hem. Sen så har jag sovit lite och inte så mkt kollat på Let's Dance. Såg att man kunde ha Manboy nu på spotify!
Sjukt glad blev man då!
Nu har jag inget att skriva jag hade kunnat avslöja det jag skulle säga om jag fick 15 kommentarer men det gör jag inte nu för jag fick inte det!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: gabriella

hur många till behövs eller det räknas inte längre ? ?

2010-03-06 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0