Seeeeeg

Hejsan!

Seg idag, vi hade ingen tyska. Sen var det musik vi spelade in låten idag vi SJÖNG jag är världens bästa på att sjunga... vänta lite nej det är jag inet!!!!!
Idortt occh sen lunch, efter det svenska slutade 5 minuter tidigare typ!!
Hem kolla Ghost Whisprer, That's '70 show, lite Scrubs och sen datorn, sen gjorde jag ett träningsprogram och skrev på min packlista till Spanien (?).
17 dagar
Nu ska jag plugga, jippie!
Sen så ska jag äta tacos!
Sen så ska jag hitta på ngt mer att skriva här!
Nu orkar jag inte komma på mer att skriva så ni får nöja er med det och ställa frågor!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej :)

2010-03-17 @ 20:27:08
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0