Bella & Tyra Show

Okej nu är det såhär, jag kollar på Bella & Tyra Show just nu och Kissie är gäst och jag säger bara en sak PATETISK.
Hon är så töntig beter sig verkligen divigt och tror att hon är kändast av alla lr ngt.
Jag läser endast Kissies blogg för att den är så patetisk, hon är så blåst.
Jaa hon behöver verkligen växa upp hon är ju 19 år nu och beter sig som en 15 årig fjortis.
Hon måste oxå vara nervös hon sitter och snurrar på stolen hela tiden!
Hon måste skaffa sig en hobby och inte bara klanka ner på folk som hon gör i bloggen!
Meddeland till Kissie:
Jag såg inte Alexandra under showen och du hara bara bestämt dig för att hata Tyra. Lär känna dem båda det kan göra dig gott. Du måste även kunna sätta dig in i andars situationer och inte vara så hård mot allt och alla.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

OMG jag skäms över henne när jag ser på det

2010-05-14 @ 10:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0