Uppdatering

Hejsan!

Gårkvällen var händelse full på olika sätt, det slängdes ut folk och det blev lite bråk.
Sov hos Vicki som sagt hela helgen.
Väldigt rolig helg har det varit, mysig med, lärt känna en ny person, sett andra sidor av folk.
Jaa men den har varit bra iaf.
Idag var jag med Vicki gick hem vid 11, för att åka på möte om träningslägret till påsken, som nu troligtvis blir i Nerja som ligger i södra Spanien Málaga.

Kommer bli finfint.
Sen vid 15 lr 16 gick jag hem till Vicki igen och var där till åtta!
Bra helg nu sova

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Just Music♫

Kult att du hade en lyckad helg

min var bara tråkigt :)



Skönt att få åka till Spanien' :)

2010-10-25 @ 00:09:19
URL: http://musicjokesgossip.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åhh jag vill också till Spanien!!

Allt bra med dig? :)

2010-10-25 @ 00:42:02
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0