Igår

Hejsan!

Igår var det fredag, sista skoldagen för veckan.
Vi hade spanska, svenska, matee och teater. Teatern var roligast, vi körde improvisation. Roligt var det.
Slutade 16 åkte då hem, tyå vid 17.30 ringer Vicki och vi bestämmer att vi ska va. Jag går hem till henne vid 18 och sen hem igen id 20 och sen till Vicki igen för att sova där.
Vi kollade på första Pirates filmen, sjukt längsen jag såg den.
Idag så gick jag hem vid 10.30 typ, vi skulle till Gekås för att Ola från Idol skulle vara där

Men det var ju kö in, så vi gick bara in till sko-affären, fick ett par nya skor som jag kommer nvända mkt. Men har ingen bild på dom för tillfället.
Sen gick vi in på en galleria, typ outlet galleria, gick in i en affär där man kunde köpa tio DVD-filmer för 199kr
Så nu har jag tio filmer i min DVD-hylla.
Ingen bild på dom heller.
Så ska kolla film nu eftersom Vicki inte svarar på sms!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag såg ola hahahah :D

2010-09-18 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0