I'm sorry I left you

Godmorron!

Ingen uppdatering sen i torsdags, förlåt.
Men jag har inte haft lust att uppdatera faktiskt.
Men jag har haft en rolig helg iaf, även ifall den inte är slut än.
Fredags så slutade jag 16, sista lektionen var teater så det skadar inte så mkt.
Vicki mötte mig vid busshållplatsen och vi gick sedag hem till mig för jag skulle lämna mina grejer och äta lite. Sen gick vi hem till henne, sov där. Igår så vaknade jag och Vicki vid 7, vet inte varför egentligen men vi gjorde det iaf.
Idag så ska jag vara med Vicki, vi ska passa hennes kusin om jag minns rätt ;)
Det blir roligt.
Men nu ska jag inte skriva mer
Roliga gåtor






Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: GELICA <3

Heeeejsan tjejen, himla söt blogg du har :)

Kraaam Angie <3

2010-09-12 @ 11:21:05
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du får en bra dag! :D

2010-09-12 @ 11:26:36
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0