Klippt mig

Hejsan kära blogg!

Tisdagen:
Började med skolan som var rättså tråkig, som vanligt måste jag dock tillägga. Men efter skolan bara det av för att min hemliga grej skulle göras, den hemliga grejen var att jag och Vicki skulle till stan. Höll den hemlig för att annars så skulle någon av oss blivit sjuk, för vi skulle ju till stan häromveckan men Vicki blev tyvärr sjuk då, sen skulle vi dit men då kunde inte Vicki för hon hade opererat sin tå dagen innan. Så det var bara för att det inte skulle bli något sånt igen. I vilket fall så köpte jag en tröja på JC, en ny mascara och öronhängen från KICKS, köpte även VR och ELLE på ICA. Sen gick jag till frisören för mamma klippte sig och Vicki skulle på utvecklingssamtal, väntade tills mamma var klar och då åkte vi hem till mormor och morfar, för mamma skulle hämta en bok. Gjorde inte så mkt mer sen på kvällen.

Onsdagen:
Började med skolan, var inget speciellt idag, vi har inga läxor mer än ett tyska prov på fredag, vi ska nämligen ha prao nästa vecka, vi bestämde oxå hur våra klasströjor ska se ut, säger det inte nu för det kan ändras. Gick till mamma för att vänta tills klockan skulle bli 15.30 för då skulle ja klippa mig, hämtade ECLIPSE, på biblioteket som mamma hade reserverat åt mig. Satt och läste lite i den under tiden. Sen gick jag för att klippa mig, klippte dock inte så mkt bara det slitna. Klippte upp det lite, lite. Nu har jag inte gjort så mkt mer efter det som är värt att nämna.
Hoppas att ni har haft det bra idag!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0