Min julafton

Hejsan bloggen!

Jag hade en fantastisk julafton, först på morronen så öppnade jag ett paket och där i fanns Style Boutique. Spelade det har säkert spelat i flera timmar sammanlagt nu. Sen så vid 11-11-30 så åt vi brunch, sen duscha jag och innan Kalle Anka börja så öppnade vi resten av julklapparna, jag fick: Australia, She's The Man, What Happens In Vegas, Hannah Montana Yhe Movie, Chapter 27, Jonas Brothers (skivan inte JB själva), Lines Vines And Trying Times, All I Ever Wanted, A Girl Like Me, presentkort på 500 kr, presentkort på att ta 3 hål till i öronen, pengar och noblesse tror det var allt är inte säker. Vad fick ni själva i julklapp då?
Idag har jag kollat på de fetstilade filmerna, lr jag såg What Happens In Vegas mellan typ 2.30 - 4 fredag natt. Sen har jag spelat DS och inte gjort ett skit mer typ.
Imorron ska jag till mina kusiner, inte roligt.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0